מנהור
קו רכבת בין מחלף משה דיין לגשר רבין
הפרויקט כולל בניית קירות תומכים, הנחת מערכת ניקוז, תאורה, תשתית למסילת הרכבת, סלילה, כבישים, מערכות ועבודות
גישור אשר מבוצעות על ידי חברת הבת לינום.
מזמין: חברת נתיבי איילון. היקף: כ-120 מיליון ₪. שנת ביצוע: יוני 2005.
ענאבה
כריית שתי מנהרות בטור, לשתי מסילות הרכבת בקו מודיעין. המנהרות בוצעו בעומק רדוד יחסית, בשל הימצאותם של קברים ואתר ארכיאולוגי, בשיטת "המטרייה" – תימוך מקדים בעזרת צינורות מתכת. עבודות הדיפון בתוך המנהרות בוצעו בתבנית נמשכת. הוקמו קירות פורטלים בכניסות וביציאות של המנהרות, לרבות הקמת קירות יצוקים בגובה של מעל 20 מטר בקטע שבין שתי המנהרות. העבודות בוצעו לוח זמנים צפוף והסתיימו בתום כשנה. היקף העבודה כ-90 מליון שקל. העבודה בוצעה ע"י חברת לינום וחברת חופרי השרון.
מנהרות דליה
יציקת שתי מקבילות בכביש מס' 6 באורך כולל של כ-400 מטר בשיטת Cut & Cover כולל הקמת חדרי חשמל ובקרה וכן איטום חיצוני מעל הקשתות. העבודה מבוצעת על ידי חברת "לינום" בשיתוף חברת חופרי השרון.
היקף הפרויקט: כ-25 מיליון ₪.
מנהרות חציבה - נילי
פרויקט מנהור וגישור בכביש 6 בסמוך לנילי, הפרויקט כלל חציבת מנהרות ובניית גשרים עבור חברת "דרך ארץ".
היקף הפרויקט: כ-80 מליון ₪.